søndag den 8. januar 2012

Afhængighedsforhold nr. 1: Nuxe læbepomade

God aften derude :-) 

I dag vil jeg fortælle jer om et produkt, som jeg fuldstændig har slået min kærlighed på. Det er godt nok ikke noget helt specielt, men alligevel er det noget uundværligt i min hverdag. Produktet, som jeg snakker om er min NUXE læbepomade også kaldt "NUXE - Rêve de Miel - BAUME LÈVRES - LIP BALM". 

Information om mærket: 

NUXE er et unikt fransk mærke, som har eksisteret siden 1957. I år 1989 overtog forretningskvinden Aliza Jabès brandet, med det formål at drive et bæredygtigt og naturlig skønhedsbrand med fokus på luksus og velvære.


Produkterne er derfor uden parabener, og er baseret på planter med meget høj koncentration af aktive ingredienser. Desuden er der brugt minimal tilsætning af konserveringsmidler i produkterne. 




For nogle måneder siden var jeg til en hudanalysescanning i Salling i Aarhus for at finde ud af, hvordan min huds tilstand var. Analysen vidste, at jeg lider af utrolig tørre læber, og har derfor brug for ekstra pleje uanset årstid. Kosmetologen fandt, derfor denne lille krukke med  læbepomade (vist på billedet ovenover) til mig. Som udgangspunkt, var jeg meget skeptisk overfor produktet, fordi det befandt sig i en lille krukke, hvilket jeg egentlig betragter, som meget uhygiejnisk. Dog blev min skeptisk brudt, da jeg fandt ud af, hvor god en effekt, det havde på min læber. Den er derfor blevet en trofast følgesvend i min taske. 

Nu vil jeg i gang med at lave aftensmad, så vi blogges ved derude. Kan I have en god aften, og nyd det sidste af weekenden, som er tilbage. 
Love Maise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar