onsdag den 25. januar 2012

Dag nr. 3: Min største makeup fejl

God aften kære læsere :-)

Selvom jeg har haft en fridag i dag, så har der alligevel været en del at se til. Jeg har blandt andet været nede og træne mave/balle/lår fra morgenen, ryddet op og gjort rent, og nu er jeg i gang med at bage. Jeg har forsøgt mig med at lave nogle lækre gulerodsboller og müslibarer, som jeg selvfølgelig vil vise jer senere. Jeg glæder mig til at smage resultatet og håber på, at kæresten vil synes om det. 


Nå men nok om, hvordan min dag er foregået. Nu vil jeg i stedet fortælle jer om min største makeup fejl, selvom det har været svært at finde en. Jeg har nemlig ikke været den mest eksperimenterende type, men jeg havde lige en overgang som 13-14-årige, hvor jeg altid var kulsort om øjnene. De kunne rent ud sagt ikke blive sorte nok. Den periode er jeg heldigvis kommet over, hvilket jeg også tror mine forældre synes er ganske fint ;-) Billedet ovenover skal give et lille billede af, hvordan jeg så ud.. Hvad med jer derude? Hvad har jeres største makeup fejl været? 
Nu har dette indlæg snart taget mig en halv time at skrive. Jeg er åbenbart ikke så god til at multitaske, når der er håndbold i Tv'et :-) 

Men kære læsere kan I have en god aften, og så får I et billede af mine forhåbentlig super lækre gulerodsboller og müslibarer.. 

Love Maise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar