lørdag den 28. januar 2012

Dag nr. 5: Uundværlig skønhedsprodukt

God aften kære læsere :-)

Jeg beklager, at jeg desværre ikke fik blogget i går, men jeg trængte bare til en fridag, hvor jeg bare kunne holde fri hele dagen (næsten).. Jeg var nemlig nede i fitness centeret fra morgenen af for at få overstået ugens tredje træning, som blev til halvanden times træning. Det er fantastisk, hvad en god gang træning kan gøre for ens velvære. Kender I til det?

Det blev vist til en masse snak om træning. Det, som jeg i virkeligheden skulle snakke om er, hvilket skønhedsprodukt jeg bare ikke kan lade være med købe. Jeg må indrømme, at det har ikke været specielt vanskeligt at bestemme. Jeg er nemlig fuldstændig forelsket i min pudder fra "Clinique". Det er mit absolutte musthave i min makeup pung, og den er svær at undvære.. Nedenunder vises et billede af mit lille vidundermiddel :-) 



Love Maise

4 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog du har maise! Jeg er fast læser:-) ville være fedt hvis du også blev på min.
    -knus!

    SvarSlet
  2. Tusind for den søde besked :-) Jeg vil selvfølgelig også blive fast læser hos dig!

    SvarSlet
  3. Tak for din kommentar!
    Fed "projekt" du har gang i, er det sådan noget blog challenges?

    SvarSlet
  4. Det var så lidt :-) Ja det er det. Jeg fandt den på en anden blog, hvor man var velkommen til at kopiere den :-)

    SvarSlet