onsdag den 18. januar 2012

Dagens test: ELF Matte Finisher

Som jeg fortalte i går modtog jeg endelig min pakke fra ELF. Så i dag har jeg tænkt mig at teste ud en ny neglelak, som hedder "ELF Matte Finisher". Meningen med dette produkt er, at den giver en mat-effekt, når den påføres over en underlak, som kan være en hvilken som helst farve. Jeg glæder mig meget til at teste det ud, og skal selvfølgelig nok ligge nogle billeder ud af resultatet. Indtil videre vil jeg bare ønske jer en dejlig aften, og så blogges vi ved måske senere i dag. 



Love Maise

2 kommentarer:

  1. Hej Maise!

    Tak fordi du vil følge min blog.
    Jeg har også tilmeldt mig som fast læser hos dig, og glæder mig til at høre mere fra dig. :)

    Knus <3
    / www.somethingsammi.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Maja :-)

    Det var så lidt - jeg synes du har en rigtig fin blog :-) Og jeg siger tak tilbage for at du også har lyst til at følge min.

    Knus Maise <3

    SvarSlet