torsdag den 5. januar 2012

Dagens test: Self tanning towelette

Godmorgen derude :-)


Så er jeg igen frisk og klar til en ny dag, som både byder på arbejde og en lille test. I dag har jeg nemlig tænkt mig at teste min "Self tranning towelette fra Easy Sun". Grunden til, at jeg vil teste denne self tranning serviet er, fordi jeg efterhånden synes jeg går og bliver en anelse bleg. Da jeg ikke ser solariet som en mulighed for at give mig lidt kulør, finder jeg mig nødsaget til at tage nye midler i brug. Så nu må jeg bare krydse fingre for, at denne lille serviet vil udøve mirakler på min nærmest "ligeblege" hud i ansigtet ;-) 

Nu vil jeg videre i dagens program. Vi blogges måske senere, men ellers er jeg på banen igen i morgen, hvor jeg vil fortælle om, hvordan dagens test gik. 

Ha' en skøn dag! 
Love Maise





   

2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at læse resultatet af din test. Har nemlig aldrig prøvet selftanner i servietform :)

    /Maria

    SvarSlet
  2. Ja jeg er skam også meget spændt på resultatet. Jeg går i gang nu her, så jeg krydser fingre for, at det kommer til at virke ;-)

    SvarSlet