lørdag den 7. januar 2012

Dagens workout: Stram op

God formiddag herlige mennesker :-) 



Så er dagen skudt i gang med en omgang "Stram op". Det var ikke med min gode vilje, at jeg tog ned for at træne i dag, men jeg stod simpelthen for sent op til at kunne melde mig af. Så der var ikke nogen vej tilbage andet end at tage ned i fitness centeret. Puha det var en hård omgang, men det skyldes nok også de tre glas vin, jeg fik for meget i går. Jeg var nemlig sammen med en folk veninder fra klassen, hvor en af pigerne skulle stå for en tre retters middag. Næste gang er det mig, der skal stå for menuen, og jeg har allerede små planer om, hvad jeg vil byde pigerne på. Ellers er I meget velkommende til at komme med nogle forslag :-) Det ville være super hyggeligt. 

Nå men nu vil jeg i gang med at lave frokost. Vi blogges ved senere i dag, hvor jeg vil komme med et lidt mere spændende indlæg. Håber I vil kigge forbi. Ha' ellers en dejlig dag og nyd, at det er weekend :-D

Love Maise

   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar