lørdag den 7. januar 2012

Luksus vs. budget



Som en fattig studerende er det oftest svært at have råd til dyre mærkevarer, og samtidig skulle følge med på moden. Derfor vil jeg vise jer, at selvom man ikke har det store beløb at gøre godt med, kan det alligevel lade sig gøre at finde et billigt alternativ. Som billedet viser ovenover er disse sko "næsten" identiske, men alligevel er der små detaljer til forskel og IKKE MINDST PRISEN. Prisen er i denne sammenhæng altafgørende for mig, og jeg synes, at det er dejligt, at jeg nu endelig kan få disse lækre sko, som jeg fuldstændig har forelsket mig i, til en overkommelig pris.

Budget skoene kan findes her, og kan fås i flere farver.
Love Maise

4 kommentarer:

  1. Disse er SÅ fede!
    Og kan faktisk bedst lide Nellys version ;-)

    xx

    SvarSlet
  2. Præcis! De er super fede :-)

    SvarSlet
  3. Nellys model er helt sikkert fedest!!! :D

    SvarSlet
  4. Ja jeg kan også meget bedre lide Nellys, og så er prisen jo bare perfekt ;-)

    SvarSlet