fredag den 6. januar 2012

Resultat af gårsdagens test: Self Tanning Towelette

God formiddag solstråler :-)

I dag vil jeg fortælle jer om gårsdagens test, som bød på en selvbruner-serviet. Jeg kan allerede nu afsløre, at den lille serviet har givet mig en fin og naturlig glød i huden. 
Servietten er forholdsvis let at anvende, og det eneste, der kræves er, at man lige læser en gang på bagsiden af pakken.  


Men alligevel, hvordan anvendes servietten?

For at opnå det bedste resultat er det vigtig, at servietten påføres på en ren og tør hud. Derefter påføres det på de ønskede områder såsom ansigtet, nakke og hals. Servietten tages forsigtig ud af pakken, og så er det ellers bare, at tørre servietten rundt i hele ansigtet. Det er vigtigt, at man kommer ud i alle "kroge" i ansigtet, så man ikke laver nogle helligdage. (OBS! Husk at vaske fingrene, når du er færdig med at anvende servietten) I løbet af tre timer vil man kunne se effekten af servietten, så det kræver, at man har en anelse tålmodighed. Jeg vil nu sige, at allerede efter en times tid var det muligt at se en forandring. 
Hvis man ønsker en mørkere nuance kan man gentage behandlingen på samme måde. For vedligeholdelse af bruningen kan man gentage processen hver 3. og 4. dag. 

Ud fra min lille test vil jeg sige, at servietten har haft den ønskede effekt. Det er tydeligt, at se en forandring, og det er helt sikkert noget, som jeg vil prøve igen. Jeg har desværre ikke kunne uploade nogle billeder af resultatet, da jeg lige nu har verdens dårligste kamera. Jeg vil helt klart anbefale at prøve den, fordi jeg synes, at den har haft den ønskede virkning. I tillæg er den også allergivenlig og passer til alle hudtyper. Jeg vil dog anbefale, at man efter efter behandlingen bruger en god fugtighedscreme i ansigtet, fordi den kan godt virke en anelse udtørrende på huden.  

Nå, men nu vil jeg videre i dagens program. Jeg har lige en lille arbejdsvagt, der venter forude samt en omgang "Stram op" i det lokale fitness center. Wish me luck ;-) 

Ha' en god dag :-) Det kan være vi blogges senere! 
Love Maise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar