fredag den 24. februar 2012

Dag nr. 10: Hvad har du i din håndtaske

Åhhh endelig weekend.. Der findes ikke noget bedre end weekend efter en hård uge med projektarbejde og lange skoledage. Jeg er lige kommet hjem fra Føtex af, hvor jeg skulle handle ind til aftensmad samt en til en lækker smoothie, som jeg satser på at nyde i aften. Jeg har ikke ligefrem de vilde planer for i aften, da kæresten først kommer hjem fra arbejde klokken 20:00, og så ender det nok med, at vi skal se X Factor.

Men for at snakke om noget helt andet, så skal jeg i dag på dag 10 blogge om, hvad min kære håndtaske indeholder. Så her får I nogle billeder af nogle fuldkommen uundværlige produkter. Det er blandt andet min: Nuxe læbepomade (som jeg har skrevet om før), håndcreme fra Vaseline, rouge fra The Body Shop, børste fra Nilens Jord og til sidst min elskede pudder fra Clinique.

Nu vil jeg videre i dagens program, så I må have en fantastisk fredag. Det kan være vi blogges ved senere, men ellers hører I helt sikkert fra mig i morgen.
Love Maise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar