onsdag den 15. februar 2012

Dag nr. 6: Yndlings stiletter

God aften dejligste læsere :-)

For et stykke tid siden fortalte jeg jer om, at jeg ville her på bloggen afholde en 30 dages blog challenge, hvilket tydeligvis ikke er gået helt som forventet. Derfor vil jeg nu genoptage udfordringen, hvor jeg slap. Så hvis der er nogle af jer der undre jer over, hvorfor jeg starter ved "dag 6", så er det altså, fordi jeg ikke finder nogen grund til at starte helt forfra igen ;-)  Her er linket til den 30 dages skønhedsblog challenge, som jeg snakker om.

Dag 6 skulle omhandle mine yndlingsstiletter, men jeg har ikke rigtig kunne beslutte mig, så derfor har jeg udvalgt to af mine yndlings gå-i-byen-sko. Jeg har faktisk lavet et indlæg før om mine fantastiske røde stiletter fra Tamaris, så nogle af jer vil nok kunne nikke genkendende til dem. Men her får I i hvert fald to billeder af mine yndlings "stiletter" (de sorte kan jo egentlig ikke helt kaldes for stiletter).



Nu må jeg videre. Jeg skal nemlig forsøge mig med at lave en lækker og sund tærte til aftensmad. Jeg glæder mig sådan til at sætte tænderne i den. Kan I have det så godt så længe. Jeg vil senere i aften uploade opskriften på de super lækre gulerodsboller, som jeg bagte i går. De blev virkelig en succes, og de smagte fantastisk. 
Love Maise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar