mandag den 20. februar 2012

Dag nr. 9: En ting fra din ønskeseddel

I dag skal jeg skrive om en ting fra min ønskeseddel, men lige nu har jeg rent faktisk flere ønsker, som jeg bare MÅ have før eller senere. Desværre er mine ønsker ret dyre ønsker, så det kræves, at man enten har nogle ekstrem gavmilde forældre eller handler det om, at være god til at spare om. Det sidstnævnte har der ikke ligefrem været plads til her på det sidste, hvilket skyldes en studietur, som jeg skal på her sidst i april. Tingene, som jeg ønsker mig er blandt andet en "Ipad", "spejlreflekskamera" (så der kan tages nogle bedre billeder her på bloggen" og en super lækker læderjakkke fra Levi's.




Suk suk efter disse lækre sager. Nogle gange ville det bare være dejligt, at man ikke var en lille fattig studerende. Så det eneste jeg kan gøre lige nu er at nøjes med at drømme om dem. Nu vil jeg ind og se noget fjernsyn. Jeg føler mig en anelse træt, og ikke helt oppe på "dupperne", hvis man kan sige det sådan. En lang skoledag kalder i morgen, så vil jeg forsøge mig med at gå tidlig i seng i aften, så jeg kan være mere frisk til i morgen.Jeg vil faktisk også gerne lige benytte lejligheden til at undskylde for de meget kedelig indlæg her på det sidste, men tiden lige er bare ikke til at blogge. Jeg har alt for travlt i min hverdag. Jeg vil forsøge at forbedre mig, så det også bliver mere interessant for jer at læse min blog. Nå kære læsere - det blev vist til en masse snak. Nu må jeg hellere stoppe før det ender med en roman. God aften til alle derude. 
Love Maise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar