søndag den 5. februar 2012

Søndag = Ole Henriksen


Jeg elsker søndage men ligeså meget hader jeg søndage. Søndag er dagen, hvor der kun er en dag til, at hverdagen starter igen. Søndag er dagen, hvor mange ligger med tømmermænd, laver lektier, rydder op osv.. Men søndag er også en dag, hvor der er tid til ekstra hygge - fx se en god film, hygge med kæresten, spise noget god mad, velvære osv. Sidstnævnte er noget vi piger ikke kan og skal undvære. Det er er vigtigt, at man indimellem kobler af fra den travle hverdag, og sætter sig selv i centrum. Der er selvfølgelig forskellige måder at gøre det på, men en af de måder, hvor jeg virkelig bare gør noget ekstra for mig selv er, når jeg iføre mig disse to fantastiske ansigtsmasker fra Ole Henriksen "Firm Action Mask" og "Blue/blackberry Enzyme Mask". Produkterne er det rene selvforkælelse og ikke mindst nogle lækkerier for huden."Firm Action" masken virker opstrammende på huden, og gør den dejlig blød og glat efter anvendelse. Derudover giver den en fast hud med tætte porer. "Blue/blackberry Enzyme Mask" er en fugtmaske, som sørger for at tilføre en masse næring og fugt til huden, hvilket er super vigtigt på denne årstid. Masken er helt fantastisk og ens hud føles virkelig blød og lækker samtidig med, at den giver en masse nødvendig fugt til huden. 

Jeg vil helt klart anbefale disse produkter til jer kære læsere derude, fordi de er bare super lækre, og de har en virkelig god effekt på huden. Det skal dog også siges, at jeg har en meget stor svaghed for Ole Henriksen's produkter, og elsker bare den livsglæde, som den mand udstråler. Men husk piger - husk at være gode ved jer selv med en god gang selvforkælelse indimellem. Det fortjener hver en kvinde..    
Love Maise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar