onsdag den 29. februar 2012

STIG P.

God eftermiddag skønne læsere :-) 

Hvordan har jeres dag været? Min dag har grundlæggende bestået af projektskrivning, så der har ikke været meget tid til at slappe af. Projektet skal nemlig afleveres her på fredag, og jeg glæder mig bare vanvittig meget til at få projektet afleveret, så er der nemlig lidt mindre at tænke på. Vi har nemlig to projekter mere, som der skal laves i dette måned, så der er nok at se til for tiden.

Nå nok om det. Det var jo egentlig ikke det jeg ville fortælle jer - det var mere den hjemmeside, som jeg fik øjnene op for i dag. Hjemmesiden hedder Stig P, og her sælges alt fra super fede accessories, til lækre sko til fine bluser og skjorter. Mærkerne, som online-shoppen kan byde på, er blandt andet Maria Black, Acne, Flippa K, Stig P's eget mærke, Forrest & Bob, Sonia Rykiel og så videre.

Her er blandt andet nogle af mine favoritter:





Er det ikke nogle lækre ting? Jeg har i hvert fald fuldstændig forelsket mig især i halskæderne og den sorte clutch.
Love Maise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar