torsdag den 17. maj 2012

Bløde hænder

God aften ladies :-) 

Så fik jeg endelig tid til at kigge forbi bloggen. I dag har jeg haft rimelig travlt eller nærmere sagt har der været en masse praktiske ting, som skulle ordnes. Dagen startede med at kæresten og jeg stod op klokken 08.00, hvorefter vi tog ned for at træne en lille times tid. Det blev ingen holdtræning på mig i dag, selvom jeg egentlig havde meldt mig på et hold. Da vi var færdige med at træne skulle lejligheden gøres ren, og vinduerne ude på vores lille altan vaskes. Den skal nemlig være klar til sommeren, når den ellers begynder og vise sig. Ellers har dagen gået med at læse til eksamen og vaske tøj. Nu er jeg i gang med at lave aftensmad, og senere regner jeg med at pakke. Kæresten og jeg skal nemlig til 2*25 års fødselsdag i morgen og lørdag skal vi til 2*50 års fødselsdag. Så der er en travl weekend i vente. 




Lidt info om produktet: 

ACO Sense and Care er en rig og nærende håndcreme med naturlig, blødgørende olie af raps og flere fugtgivende ingredienser, som er med til at gøre dine hænder bløde og smidige. Rapsolie er fra naturen rig på Vitamin E og cremen er beriget med antixidanten Q10, som beskytter mod frie radikaler. Håndcremen er en neutral, men utrolig lækker duft.  


Hold da op en masse jeg havde at fortælle - nu håber jeg ikke, at I synes det er alt for kedeligt at læse. Det jeg egentlig havde planlagt at fortælle jer var, at jeg ville give en lille anmeldelse af en håndcreme, som jeg har modtaget i en Goodiebox. Lige nu døjer jeg med meget tørre hænder, og derefter har min kære hud brug for ekstra pleje. Jeg besluttede mig derfor at tage denne ovenviste håndcreme i brug. Den er fra "ACO Sense and Care". Den er først og fremmest utrolig lækker og har en helt fantastisk duft. Cremen trænger hurtigt ind i huden og efterlader den babyblød. Det værste jeg ved er helt klart en håndcremen, som ikke trænger ind i huden, men efterlader huden fedtet. Det gør denne i hvert fald ikke, og kan derfor varmt anbefales. Nu må jeg vist hellere også stoppe for i dag inden jeg skriver en hel stil. Jeg vil bare ønske jer en god Kristi Himmelfarts ferie og en dejlig weekend. Vi snakkes ved. 
                         Love Maise 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar