fredag den 11. maj 2012

Hvem er jeg egentlig?

God eftermiddag kære læsere :-)

Jeg tror, at der måske er flere derude, som undrer sig over, hvorfor jeg endnu ikke har vist mit ansigt her på bloggen. Svaret er egentlig meget enkelt - jeg ved ikke om jeg føler mig helt parat endnu til at vise mit ansigt. Jeg kan godt lide tanken om at være en smule anonym i forhold til, hvad mange andre bloggere er. Jeg er endnu ikke klar til at udstille mig selv og mit liv. Dette skal ikke tolkes, som om jeg ikke er glad for den jeg er, men blogverdenen er ikke ligefrem guld og grønne skove altid. Denne blog er også hovedsageligt mit eget lille "hemmelige" projekt, hvis man kan sige det sådan. Hvilket også betyder, at min kære kæreste er den eneste der ved, at denne blog rent faktisk eksisterer. Min blog er derfor også meget overfladisk i forhold til, hvem jeg egentlig er. Min hverdag er lang fra neglelak, shopping, make up osv. Jeg er bare en ganske almindelig pige som alle andre, der ønsker at man havde penge nok til at shoppe hver dag. Jeg håber dette giver en lidt bedre forståelse for, hvorfor jeg ikke deler mere personlige ting med jer, og jeg håber selvfølgelig på, at der er nogle der har lyst til at følge mig. God weekend til jer alle sammen.

Love Maise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar