mandag den 21. maj 2012

Levi's shorts

God eftermiddag dejlige bloglæsere :-) 

Så er jeg endelig klar til at skrive lidt på bloggen igen. Jeg beklager stilheden de sidste par dage, men jeg har som sagt i forrige indlæg haft rimelig meget at se til. De seneste par dage har nemlig bestået af diverse fødselsdage samt arbejde og oprydning. Det har været en utrolig hyggelig weekend, men også en anelse hård pga. næsten ingen søvn. Jeg håber I alle sammen derude har haft en skøn weekend og at I har nydt det dejlige sommervejr. Det er jo helt fantastisk at solen endelig viser sig fra sin gode side. Dagen i dag har nærmest været direkte afslapning. Jeg har kun været i skole i 2 timer, fordi vi skulle fremlægge den opgaven, som vi lavede ovre i Dublin. Ellers har jeg brugt dagen på at nyde solen, og ikke ligefrem lavet dagens gode gerning. 

























Som overskriften indikerer var det egentlig mening, at jeg skulle snakke om mine "nye" Levi's shorts, som jeg endelig har fået taget mig sammen til at lave. Jeg fik nemlig for et stykke tid siden et par gamle Levi's jeans af min mor, som hun havde brugt, da hun var ung. Det var rent ud sagt en lykkelig dag, fordi jeg længe havde gået og ledt efter et par, som jeg kunne klippe til et par shorts.. Det bedste ved det hele er, at de er i bedste Beverly Hills stil og rigtig retro-agtige - kan det blive bedre? :-D 


Hvad siger I så? Er de ikke bare fine? Jeg glæder mig helt vanvittig til at få brugt dem, og er fuldstændig sikker på, at de bliver et hit her til sommer. 
Love Maise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar