mandag den 4. juni 2012

Chanel neglelak

God formiddag kære læsere :-)

Jeg beklager de mange dages stilhed, men lige nu er jeg i gang med at læse til eksamen, så derfor vil der ikke være specielt meget aktivitet herinde på bloggen. Jeg håber dog, at I stadig har lyst til at følge med. Jeg lover, at jeg nok skal opdatere så meget som muligt. Jeg har nemlig nogle køb, som jeg glæder mig meget til at vise jer. 

Som overskriften indikerer var det jo egentlig noget helt andet jeg ville blogge om nemlig Chanel's fantastiske neglelakke. Jeg er desværre selv kun indehaver af en enkelt neglelak, da jeg synes 185 kr. er mange penge, at give for en neglelak. Jeg har dog i den seneste tid fået mere og mere øje for disse neglelakke, og synes rent ud sagt, at de denne sæson har nogle helt fantastiske farver. Her nedenunder ses nogle af mine favoritkollektioner:




Chanel's mini-kollektion "Les Jeans De Chanel"i blå denim-farver
De tre forårsfarver "April, May & June"

Chanel's sommer-kollektion
Er de ikke bare fine? Jeg har i hvert tilfælde fuldstændig forelsket mig i alle disse lækre farver, og håber virkelig på, at nogle af de i fremtiden vil befinde sig hjemme hos mig :-) Ha' en dejlig dag derude. Vi skrives ved. Jeg har en lang dag i vente forude. Jeg skal nemlig arbejde til Open By Night her i Aarhus i aften.
Love Maise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar