tirsdag den 12. juni 2012

Dagens ønskeoutfit

Dagens ønskeoutfit

T-shirt: Stine Goya, blazer: TopShop, jeans: Tiger of Sweden, taske: Mulberry, sko: ZARA, accessories: Pieces & ASOS

I går vidste jeg jer, hvordan en basic garderobe kunne se ud, og derfor tænkte jeg, at jeg hellere måtte vise jer, hvordan man kan bruge nogle af de enkelte basic items sammen med andre ting. Jeg har i dag valgt at lave et meget klassisk look, som ville passe perfekt til en tur på café eller en tur i byen med veninderne. Jeg har besluttet for, at jeg fremover vil lave mange outfits indlæg, da jeg håber på, at kunne inspirere jer derude. Desuden synes jeg, at det er spændende at eksperimentere og lave forskellige looks. Jeg vil så vidt mulig lave looks, som prismæssigt er til at komme i nærheden af, men der vil også blive inddraget lidt dyrere ting, som kan genbruges igen og igen. Det er også ofte ting, som man ikke lige udskifter fra den ene dag til den anden. Nå nu vil jeg smutte for jeg skal nemlig på arbejde. Vi blogges ved i morgen. Ha' en dejlig dag derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar