onsdag den 13. juni 2012

Get something neon

Get something neon

I år er sommeren præget af mange farver, og især neonfarvede accessories har vundet mange fashionister's hjerter. Neonfarver er meget fremtrædende, og det kan derfor være en god idé at kombinere dem med et lidt mere neutralt sæt.  Farverne er med til at skabe personlighed og ikke mindst liv, og kan pifte selv det kedeligste outfit op. Jeg synes dog, at det er vigtigt, at man bruger neonfarver med måde, da det hurtig kan komme til at se lidt cirkus-agtig ud. For at selv bruge trenden har jeg købt mig et par neongule stiletter samt en flerfarvet sommerjakke fra Zara og en neongul neglelak.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den der orange Essie neglelak bare super fin.
    Ved du hvad den hedder og hvor den kan købes?
    Jeg må bare eje den! :-)

    SvarSlet
  2. Ja den er bare super fin, og perfekt her til sommer. Den hedder Essie Action, og det eneste sted, hvor jeg umiddelbart kan finde den er på Essie's egen hjemmeside. Ellers prøv at tage et smut i Matas :-)

    SvarSlet