torsdag den 14. juni 2012

Mine Levi's jeans

Her er lige et billede af mine Levi's jeans. Jeg er efterhånden blevet stor fan, hvilket hovedsageligt skyldes de perfekte pasforme, som Levi's laver. Som jeg tidligere har skrevet i dette indlæg findes der tre forskellige pasforme indenfor Levi's Curve ID. De tre pasforme hedder; "Slight Curve", "Demi Curve" og "Bold Curve". Hvis du ønsker at læse mere om, hvad de enkelte pasforme betyder kan du trykke på det link, som er længere oppe i teksten. Det er vigtigt at påpege, at det på ingen måder handler om, hvilken størrelse du skal have, men hvilken pasform, som netop passer til din krop og dine former. Jeg vil helt klart anbefale at tage et smut i Levi's og få en af de ansatte til at finde den perfekte pasform til dig. Du vil være heldig at opleve, at der endelig er et par jeans, som sidder som de skal.  
Love Maise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar