onsdag den 18. juli 2012

GOODIEBOX juni/juli

God aften kære læsere :-)

Puha sikken en travl dag jeg har haft. Jeg startede med at stå op allerede ved en halv otte tiden, og så gik det ellers løs med rengøring af hele lejligheden, vaske tøj, stryge tøj, komme nyt sengetøj på, vaske vinduer, ordne kvitteringer mm. Jeg kunne blive ved i en uendelighed. Og nåh ja og så en sidste lille detalje - min blog har skiftet navn, fået ny baggrund og så har jeg ordnet alle indlæg, så de nu er kategoriset. Dette skulle gerne hjælpe jer derude til at kunne finde nemmere rundt her på bloggen.

Midt i alle dagens gøremål blev det alligevel til en lille pause. Jeg modtog nemlig den nye Goodiebox, som selvfølgelig havde nogle lækre nye sager til mig. Jeg kan desværre ikke lige overskue at skulle til at uddybe nærmere, hvad boxen indeholdte, da jeg er fuldstændig færdig efter sådan en lang dag med huslige ting. Jeg vil dog kigge ind forbi i morgen for at fortælle lidt nærmere om tingene indtil videre må I nøjes med et billede af den finde GOODIEBOX. 

HUSK AT FØLGE MIG PÅ BLOGLOVIN!!! SÅ VIL JEG BLIVE GLAD :-)

 
 



- Maise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar